Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Східноєвропейський журнал психолінгвістики
Головна
Архіви
Редакційна колегія
Тематичне спрямування
Інструкції для авторів
Етика публікування
Guidelines for Special Issues
Авторські права та ліцензування
Політика анонімного рецензування
Новини
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 9 № 1 (2022)
Том 9 № 1 (2022)
Опубліковано:
2022-06-28
Весь випуск
Full Issue 9(1), 2022 PDF (Англійська)
Vol 9 No 1 (2022)
Психолінгвістичні виміри конструювання майбутнього підлітками та молоддю
Любов Долинська, Оьга Гриньова
9-29
PDF (Англійська)
Сприйняття викладачами критичних випадків у педагогічній практиці (на прикладі молодих викладачів англійської мови як іноземної)
Мазумех Естаджі, Джавад Ахмаді Фаталакі
30-47
PDF (Англійська)
Залежність лексичного доступу від віку
Саддам Ісса, Абдула Алфархан, Фарес Авадг, Абгішек Арадг'я
48-56
PDF (Англійська)
Концептосистема англомовного туристичного рекламного дискурсу: допандемійний та пандемійний період
Тетяна Колісніченко, Ірина Осовська, Людмила Томнюк
57-75
PDF (Англійська)
Гендерні особливості вербальної репрезентації концепту «гендерна нерівність» студентською молоддю
Тетяна Костіна, Діана Дроздова, Ірина Булах
76-93
PDF (Англійська)
Типові помилки у англомовному дискурсі осіб з афазією
Олена Котис, Тетяна Бондар, Вікторія Серватович
94-102
PDF (Англійська)
Двомовні ромські діти з сільської місцевості та теорія розуму
Хрісто Кючуков
103-119
PDF (Англійська)
Роль володіння кашмірською мовою у застосуванні фонологічних умінь під час обробки: когнітивно-лінгвістичний підхід
Фарук Ахмад Мір, Азізуддин Хан
120-133
PDF (Англійська)
Переклад та крос-культурна адаптація опитувальника «Рівень емоційної експресивності»
Тетяна Пастрик, Михайло Коць
134-144
PDF (Англійська)
Соціо-прагматичне дослідження гендерних відмінностей у вживанні “Walak” (лихо) та його варіантів у розмовній йорданській арабській мові
Галеб Рабабаг, Ноор Аль-Ясін, Сане Яґі
145-164
PDF (Англійська)
Теоретичні та методологічні принципи навчання професійної англійської мови майбутніх лікарів
Людмила Русалкіна, Агнесса Томашевська
165-175
PDF (Англійська)
Лінгвістична та психометрична валідація україномовного перекладу «The Inventory of Personality Organization-Revised» (IPO-R-UKR)
Ірина Семків, Христина Турецька, Ірина Кривенко, Роман Кечур
176-192
PDF (Англійська)
Переосмислення англійської філології в Індії: соціо-психолінгвістичні проблеми
Сушіл Кумар Шарма
193-239
PDF (Англійська)
Помірний жаль у Чині похорону: переклад термінів на позначення емоцій з православного Парастасу
Тарас Шмігер
240-251
PDF (Англійська)
Категорія з множинними центрами: український дієслівний префікс за-
Василь Старко
252-264
PDF (Англійська)
Психолінгвістичне дослідження міжетнічних поглядів на етику
Роман Тарабан, Свєта Сараф, Сергій Засєкін, Рамакрішна Бісвал
265-278
PDF (Англійська)
Неологізм снігоквіт Тараса Шевченка: психолінгвістичний, лексико-семантичний та лінгвокультурний аспекти
Галина Вокальчук, Ніна Данилюк, Катерина Литвин, Леся Малевич, Оксана Рогач
279-295
PDF (Англійська)
Концептуальний аналіз моральної травми на основі наративів військовослужбовців Національної гвардії України: клінічний кейс-метод
Лариса Засєкіна, Олег Кокун, Марія Козігора, Тетяна Федотова, Олена Журавльова, Марта Бойко
296-314
PDF (Англійська)
Сприйняття методів виправлення помилок в усному мовленні студентами, які вивчають англійську мову як другу іноземну: підхід на основі рівня володіння мовою
Марина Зембицька, Юлія Романова, Наталія Чумак
315-336
PDF (Англійська)
Психолінгвістичні та лінгвокультурні аспекти асоціативних реакцій на німецькі слова-стимули Humor та Lachen
Оксана Зубач
337-346
PDF (Англійська)
issn
ISSN
2312-3265
e-ISSN
2313-2116
Мова
English
Українська
Зробити подання
Зробити подання
crossref
scimago
0.9
2023
CiteScore
66th percentile
Powered by
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Останні публікації