Вплив змішаної форми навчання на вивчення англійської мови як іноземної
DOI:
https://doi.org/10.29038/eejpl.2023.10.1.holКлючові слова:
змішане навчання, онлайн форма, особиста форма, дистанційне навчання, офлайн, курс англійської як іноземної мови, шкала ЛайкертаАнотація
Cтаття зосереджена на дослідженні ефективності трьох основних форм навчання і, зокрема, впливу змішаної форми навчання на вивчення та викладання англійської мови як іноземної в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича, в Україні, на факультетах економіки (особливо, спеціальність Економічна кібернетика), права, педагогіки та психології, філології за два навчальні роки 2020/2021, 2021/2022. Вибірку дослідження склали сто двадцять студентів чотирьох зазначених факультетів, які в першому, другому та третьому семестрах вивчали обов’язкову дисципліну «Англійська мова за професійним спрямуванням» згідно їхньої навчальної програми. Метою дослідження було проаналізувати і порівняти продуктивність практичного застосування трьох основних форм навчання (очної, дистанційної та змішаної) та вивчити вплив використання змішаної форми навчання на викладання та вивчення англійської мови як іноземної на практичних заняттях обов’язкового курсу англійської мови «Англійська мова за професійним спрямуванням». Для дослідження було використано анкетне опитування, яке було розділене на дві частини. Кожна з частин опитування включала чотири питання / проблеми. Друга частина опитування проводилася на основі типової 5-рівневої шкали Лайкерта. Для аналізу отриманих даних з ціллю представлення якісних результатів дослідження була використана програма SPSS (Статистичний пакет для соціальних наук). Результати в обох частинах подані у відсотковому відношенні. Висновки даного дослідження показали, що змішана форма навчання є викликом сучасної системи освіти і високо схвалюється студентами Чернівецького національного університету. Вони впевнені, що форма змішаного навчання при викладанні англійської мови у Чернівецькому національному університеті дійсно вигідна, корисна та продуктивна для підняття їхнього рівня англійської мови як іноземної. Чотири п'ятих респондентів підтвердили, що їхні навички володіння мовою значно покращилися порівняно з використанням традиційних методів навчання при проходженні академічної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням».
Авторка: Наталія Головацька
Завантажити
Посилання
Akkoyunlu, B., & Soylu, M.Y. (2008). A study of student’s perceptions in a blended learning environment based on different learning styles. Educational Technology & Society, 11(1), 183-193.
Allen, I. E., Seaman, J., & Garrett, R. (2007). Blending in: The extent and Promise of Blended Education in the United States. Sloan Consortium. Retrieved from http://sloanconsortium.org.
Blake, R.J. (2011). Current trends in online language learning. Annual Review of Applied Linguistics, 31, 19-35. https://doi.org/10.1017/S026719051100002X
Bock, A., Modabber, A., Kniha, K., Lemos, M., Rafai, N., & Hölzle, F. (2018). Blended Learning Modules for Lectures on Oral and Maxillofacial Surgery. British Journal of Oral and Maxillofacial Surgery, 56(10), 956-961. https://doi.org/10.1016/j.bjoms.2018.10.281.
Boelens, R., Voet, M., & De Wever, B. (2018). The design of Blended Learning in Response to Student Diversity in Higher Education: Instructors’ Views and Use of Differentiated Instruction in Blended Learning. Computers & Education, 120, 197-212. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.02.009
Drysdale, J.S., Graham, C. R, Spring, K.J., & Halverson, L.R., (2013). An analysis of research trends in dissertations and theses studying blended learning. Internet and Higher Education, 17, 90-100. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2012.11.003
Fryer, L. K., Bovee, H. N. Nakao, K. (2014). E-learning: Reasons students in language learning courses don’t want to. Computers and Education, 74, 26-36. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.01.008
Gleason, J. (2013). An interpretive argument for blended course design. Foreign Language Annual, 46(4), 588-609. https://doi.org/10.1111/flan.12050
Halverson, L.R., Graham, C.R., Spring, K.J., Drysdale, J.S. & Henrie, C.R. (2014). A thematic analysis of the most highly cited scholarship in the first decade of blended learning research. Internet and Higher Education, 20(1), 20-34. http://dx.doi.org/10.1016/j.iheduc.2013.09.004
Hofmann, J. (2001) Blended learning case study. Retrieved from www.learningcircuits.org/2001/apr2001/hofmann.html
Hubackova, S., Semradova, I., Klimova, B. F. (2011). Blended learning in a foreign language teaching. Social and Behavioral Sciences, 28, 281-285. http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.054
Kaur, M. (2013). Blended learning – its challenges and future. Social and Behavioral Sciences, 93, 612-617. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.248
Kern, R. (2006). Perspectives on technology in learning and teaching languages. TESOL Quarterly, 40(1), 185-210. https://doi.org/10.2307/40264516
Morris, N.P. (2010) Podcasts and mobile assessment enhance student learning experience and academic performance. Bioscience Education, 16, 1-6. https://doi.org/10.3108/beej.16.1
Neumeier, P. (2005). A closer look at blended learning – parameters for designing a blended learning environment for language teaching and learning. ReCALL, 17(2), 163-178. https://doi.org/10.1017/S0958344005000224
Rovai, A. P., & Jordan, H. (2004). Blended learning and sense of community: A comparative analysis with traditional and fully online graduate courses. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 5(2). https://doi.org/10.19173/irrodl.v5i2.192
Sharma, P., Barrett, B. (2007). Blended Learning: Using technology in and beyond the language classroom. Macmillan.
Sharma, P. (2010) Blended learning. ELT Journal, 64(4), 456-458.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Nataliia Holovatska
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.