Глобальне мислення студентів, які вивчають англійську як іноземну: проблема гендеру та рівня володіння

Автор(и)

  • Джавад Агмаді Фаталакі Allameh Tabataba’i University, Iran
  • Рунган Жанґ Central University of Finance and Economics, China

DOI:

https://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.fat

Ключові слова:

глобальне мислення, гендер, англійська мова як іноземна, комунікація, рівень володіння мовою.

Анотація

Мета дослідження полягає в знаходженні зв'язку між глобальним мисленням і деякими важливими чинниками, як-от стать і рівень майстерності. У дослідженні взяло участь
182 особи, з яких 92 особи жіночої статі та 90 осіб чоловічої статі. Студенти були відібрані і поділені на групи за принципом одноступінчастого кластеру з вибіркою 16-ти філіалів різних мовних центрів, а саме «Сафіран», «Шоуко», і «Кіш». Основний етап дослідження було проведено за допомогою використання сервісу Google Docs, що забезпечує дослідників добре впорядкованими даними. Студентам було запропоновано надати повну демографічну інформацію про себе зі збереженням принципу анонімності протягом процесу збору даних. Результати Т-тесту (t-критерій Стьюдента) показали велику різницю глобального мислення між мовою осіб чоловічої і жіночої статі. Серед студентів жіночої статі вагомої різниці між глобальним мисленням і рівнем володіння мовою не було виявлено.

Література

References

  • Byram, M., Zarate, G., & Neuner, G. (1997). Sociocultural competence in language
    learning and teaching: Studies towards a common European framework of reference for
    language learning and teaching. Strasbourg, France: Council of Europe.
  • Deardorff, D. K. (2011). Assessing intercultural competence. New Directions for
    Institutional Research, 149, 65–79.
  • DeMello, M. A. (2011). The impact of study tours in developing global-mindedness among
    PK-12 educators in Southeastern Massachusetts (Doctoral dissertation, Northeastern
    University, Boston)
  • Duckworth, R. L., Levy, L. W., & Levy, J. (2005). Present and future teachers of the
    world’s children How internationally-minded are they?. Journal of Research in
    International Education, 4(3), 279–311.
  • Earley, P. C. and Ang, S. (2003). Cultural Intelligence: An Analysis of Individual
    Interactions Across Cultures. Palo Alto (CA): Stanford University Press.
  • Fantini, A. E. (2009), Assessing Intercultural Competence: Issues and Tools. In Deardorff,
    D. K. (ed.), The SAGE Handbook of Intercultural Competence. Thousand Oaks (CA):
    Sage, 456–476.
  • FitzGerald, H. (2003). How Different Are We? Spoken Discourse in Intercultural
    Communication. Clevedon – Buffalo – Toronto – Sydney: Multilingual Matters Ltd.
  • Gaudelli, W. (2003). World class: Teaching and learning in global times. Mahwah, NJ:
    Erlbaum.
  • Giddens, A. (1991) Modernity and Self-Identity. Cambridge: Polity.
  • Gillian, K. J. (1995). A measure of global-mindedness at the University of Northern
    Colorado: An assessment of students, faculty, and administrators (Doctoral dissertation,
    University of Northern Colorado, 1995). Dissertation Abstracts International, 5,08.
  • Hett, E. J. (1993). The development of an instrument to measure global-mindedness
    (Doctoral dissertation, University of San Diego).
  • Hill, I. (2007). International education as developed by the International Baccalaureate
    Organization. The SAGE handbook of research in international education, 25–37.
  • Johnson, J. P., Lenartowicz, T., & Apud, S. (2006). Cross-cultural competence in
    international business: Toward a definition and a model. Journal of International Business
    Studies, 37(4), 525–543.
  • Kehl, K., & Morris, J. (2007). Differences in global mindedness between short-term and
    semester-long study abroad participants at selected private universities. Frontiers: The
    Interdisciplinary Journal of Study Abroad, 15(1), 67–79.
  • Lakoff, R. (1973). Language and woman's place. Language in society, 2(01), 45–79.
  • Muller, G. C. (2012). Exploring characteristics of international schools that promote
    international-mindedness (Doctoral dissertation, Teachers College, Columbia University).
  • Olsen, M.E., Lodwick, D.G., & Dunlap, R.E. (1992). Viewing the World Ecologically.
    Boulder: Westview.
  • Sampson, D. L., & Smith, H. P. (1957). A scale to measure world-minded attitudes. The
    Journal of Social Psychology, 45(1), 99–106.
  • Sercu, L. e.a. (2005). Foreign Language Teachers and Intercultural Competence. An
    International investigation. Clevedon–Buffalo–Toronto: Multilingual Matters Ltd.
  • Smallman, S. C., & Brown, K. (2011). Introduction to international & global studies.
    Chapel Hill: University of North Carolina Press.
  • Wardhaugh, R. (1992). An Introduction to Sociolinguistics. USA: Blackwell Publishers
    Ltd.
  • Zhai, L., & Scheer, S. (2004). Global perspectives and attitudes toward cultural diversity
    among summer agriculture students at the Ohio State University. Journal of Agricultural
    Education, 45(2), 39–51.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

Завантаження

Опубліковано

2016-06-30

Номер

Розділ

Том 3, №1, 2016

Як цитувати

Джавад Агмаді Фаталакі, & Рунган Жанґ. (2016). Глобальне мислення студентів, які вивчають англійську як іноземну: проблема гендеру та рівня володіння. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 3(1), 45-54. https://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.fat