Дистанційна робота зі студентами в умовах соціальної та політичної кризи

Автор(и)

  • Александр Холод Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

Ключові слова:

соціальний протест, політичний протест, дистанційне навчання, студенти, навчальні завдання.

Анотація

Метою дослідження стала ідентифікація особливостей навчальної дистанційної роботи зі студентами київського вишу в умовах соціальної і політичної кризи в Україні в період від 1 до 25 грудня 2013 року. Спираючись на отримані результати, автор сформулював особливості навчальної дистанційної роботи, проведеної зі студентами київського вишу в умовах соціальної і політичної кризи в Україні. До числа ідентифікованих особливостей автор пропонує віднести кілька. Особливість 1. На умови подачі та виконання дистанційних індивідуальних завдань серйозний вплив мали події, пов’язані з мирним протестом українців у Києві на Євромайдані. Особливість 2. У зв’язку з неоднозначним ставленням студентів до подій на Євромайдані індивідуальні завдання мали варіативний характер. Автор враховував негативне і позитивне ставлення студентів за допомогою модерації (пом’якшення) формулювань тем, обсягу і часу виконання завдання. Особливість 3. Оцінювання якості виконаних завдань здійснювали за критеріями, описаними вище і які відповідали характеру та складності виданих завдань. Особливість 4. При коментуванні оцінки (кількості балів за системою ECTS) бралися до уваги їхні політичні та соціальні орієнтації студентів, а також міра їх участі у подіях на Євромайдані. Особливість 5. Незважаючи на гостроту протестів і політичну заангажованість студентів, при мотивації оцінки за виконані дистанційні завдання автору доводилося чесно констатувати істотні недоліки, що мають місце в текстах і процедурах виконання завдань.

Література

References

  • Aysmontas, B. (2004). Nauchno-Metodicheskoe Obesprchenie Distantsionnoy Formy
    Podgotovki Psichologov [Scientific and Methodical Basis of Distant Form of Psychologist Training].
    Retrieved from: http://ito.edu.ru/2006/ Moskva / III / 2 / III-2-6032.html.
  • Andreyev, A. (1997). Vvedenie v Distantcionnoe Obuchenie [Introduction to Distant
    Learning]. Moscow: VU.
  • Vishnevskaya, G. (2011). Vnedrenie distantsionnych tehnologii v protses obucheniya
    innostrannomu Yazyku Studentov-Zaochnikov Nejazykovvych Vuzov [Introduction of Distant Learning Technologies into Foreign Language Teaching of Non-Linguistic Part-time Students].
    Izvestiya of V.Belinsky PGPU, 24 Retrieved from: http://cyberleninka.ru/članak/n/vnedreniedistantsionnyh-tehnologiy-v-protsess-obucheniya-inostran nomu-yazyku-Studentov-zaochnikovneyazykovyh-vuzov.
  • Dmitriyeva, E. (1997). O perspektivach i voznoznostjach distantcionnogo obuchenija
    innostrannomu jazyku s ispolzovanirm telekomunikacionnych setej [On the prospects and possibilities
    of English language distant teaching by means of telecommunication networks]. Innostrannye Yazyki v
    Shkole, 2, 23–28.
  • Karpenko, M. (2001). Distantsionnoe Obrazovanje kak Sovrenennoje Sredstvo
    Nepreryvnogo Obrazovanja [Distant Education as a Modern Means of Permanent Learning].
    Moscow: MESI.
  • Komrakov, E. (2004). Projektirovochnaja dejatelnost tjutora v sisteme otkrytogo
    distantsionnogo professionalnogo obrazovanja [Projective activity of tutor in the open system of
    distant professional education]. Ph.D. thesis. Moscow: Akademiya Povyscheniya Kvalifikatsii i
    Podgotovki Rabotnikov Obrazovanija Rossiyskoi Federatsii.
  • Kreer, M. (2007). Ekspertnyj analiz kriterijev ocenki pismennoj rechi [Expert analysis of
    written discourse evaluation criteria]. Izvestija of A. Gertsen RGPU, 32, 322–326.
  • Mekeko, N. (2008). Obuchenie Angliyskomu Yazyku Slushatelei Zaochnogo Otdelenija
    [English Learning by Part-time Students]. Moscow: AEB MVD.
  • Polat E., Moses, M, Petrov, A. (2006). Pedagogicheskie Technologii Distantsionnogo
    Obuchenija [Pedagogical Technologies of Distant Education]. Moscow: Akademia.
  • Soldatkin V.I. (1999). Problemy sozdanija i razvitija otkrytogo obrazovanija v Rosii [The
    issues of creating and developing open education in Russia]. Otkrytoje Obrazovanie, 5, 87.
  • Hutorskoy, A. (2002). Distantsionnoe obuchenie i yego technologii [Distant teaching and its
    technologies]. Computerra, 36, 26–30.
  • Hutorskoy, A. (2001). Nauchno-pakticheskie predposylki distantsionnoy pedagogiki
    [Scientific and methodical basis of distant form of psychologist training]. Otkrytoye Obrazovanie, 2,
    30–35.
  • Shennikov, S. (2003). Razvitiye sistemy otkrytogo distantsionnogo professionalnogo
    obrazovaniya [Development of open distant professional education system]. Ph.D. thesis. Moscow:
    Akademiya Povyscheniya Kvalifikatsii i Podgotovki Rabotnikov Obrazovanija Rossiyskoi Federatsii.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • Александр Холод , Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

Завантаження

Опубліковано

2015-12-09

Номер

Розділ

Том 2, №2, 2015

Як цитувати

Холод , А. (2015). Дистанційна робота зі студентами в умовах соціальної та політичної кризи. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 2(2), 89-99. https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/151