Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Східноєвропейський журнал психолінгвістики
Головна
Архіви
Редакційна колегія
Тематичне спрямування
Інструкції для авторів
Етика публікування
Guidelines for Special Issues
Авторські права та ліцензування
Політика анонімного рецензування
Новини
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 3 № 1 (2016)
Том 3 № 1 (2016)
Опубліковано:
2016-06-30
Весь випуск
Full Issue 3(1), 2016 PDF (Англійська)
Том 3, №1, 2016
Передмова редактора
Сергій Засєкін
7
Віковий підхід до гіперактивного розладу та дефіциту уваги (ГРДУ) у дітей
Афолабі Олусегун Еммануель
8-22
PDF (Англійська)
Когнітивний аспект перекладацького дискурсу
Тетяна Андрієнко
23-33
PDF
Психологічні основи використання інтелектуальних мап у викладанні англійської мови
Бучацька Світлана
34-44
PDF (Англійська)
Глобальне мислення студентів, які вивчають англійську як іноземну: проблема гендеру та рівня володіння
Джавад Агмаді Фаталакі, Рунган Жанґ
45-54
PDF (Англійська)
Синтаксична складність на проміжному рівні письма під час вивчення англійської як іноземної ранніми збалансованими білінгвами
Меліса Грабовач, Капранов Олександр
55-64
PDF (Англійська)
Роль асоціацій в опануванні лексики: психолінгвістичне дослідження індійських студентів, які вивчають англійську як другу мову
Кавітга В., Каннан Падмасані
65-72
PDF (Англійська)
Психолінгвістичні інструменти інформаційно-психологічного впливу в підписах під фотографіями (на прикладі газет Рейхскомісаріату «Україна» 1941–1944 років)
Олександр Холод
73-82
PDF
Засоби мультимодальної експресії та необхідні навички грамотності для декодування значення тексту у цифровому столітті
Макарук Лариса
83-90
PDF (Англійська)
Казкотерапія в системі мовленнєвого розвитку дошкільників
Зоряна Мацюк, Марія Фенко
91-101
PDF
Погляди Роналда Ленекера на когнітивну семантику як модель перекладознавчого аналізу ("Слово некоего калугера о чьтьи книг» в сучасних українсько- та англомовних перекладах
Тарас Шмігер
102-117
PDF
Процес засвоєння лексики в рідній мові: чи слід його класифікувати згідно з етапами загального розвитку (на прикладі дитини з Бангладеша)?
Сікдер Шафіназ
118-130
PDF (Англійська)
Афективне позиціонування суб'єкта дискурсивної діяльності в англомовній комунікативній ситуації ризику
Валентина Ущина
131-139
PDF
Основні стратегії вивчення японського та китайського ієрогліфічного письма та їх відбір студентами, які вивчають китайську та японську як другу мову
Таїчі Ямашіта, Гсіао Гсуан Гунґ
140-149
PDF (Англійська)
Дискурсивна репрезентація принципів діалогу у спілкуванні вчителя й учнів
Зарічна Олена
150-161
PDF (Англійська)
issn
ISSN
2312-3265
e-ISSN
2313-2116
Мова
English
Українська
Зробити подання
Зробити подання
crossref
scimago
0.9
2023
CiteScore
66th percentile
Powered by
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Останні публікації