Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Східноєвропейський журнал психолінгвістики
Головна
Архіви
Редакційна колегія
Тематичне спрямування
Інструкції для авторів
Етика публікування
Guidelines for Special Issues
Авторські права та ліцензування
Політика анонімного рецензування
Новини
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 11 № 2 (2024)
Том 11 № 2 (2024)
Опубліковано:
2024-12-30
Vol. 11 No. 2 (2024)
Unpacking linguistic features in EFL textbooks using Systemic Functional Linguistics: Transitivity, Mood, and Nominal Group structure analysis
Hieronimus Canggung Darong, Maksimus Regus
The interconnection of teacher empowerment and motivating styles: A comparative analysis of novice and experienced EFL teachers
Masoomeh Estaji, Shamileh Hafezi
Концепт ЗРАДА у свідомості англійців: психолінгвістичне дослідження
Mariia Ivanchenko, Iryna Kolegaeva
Prosodic realization of Focus in the Albanian language
Qëndresa Jakupi
Discursive use of modality in RT’s coverage of Russia’s war on Ukraine
Ihor Matseliukh
Typical linguistic errors committed by tertiary students in legal written outputs
Ai Nhan Nguyen, Tuan Van Vu
Temporal measurements for Second Language speaking fluency
Essa Qurbi
Gender-specific anxiety in Jordanian EFL settings: Findings from the Foreign Language Classroom Anxiety Scale
Luqman Rababah, Motasim Almwajeh
Індукція родоподібних лінгвістичних категорій за допомогою маркування іменників та блокування проб навчання
Prof. Roman Taraban
Small words, big meaning – Ideational and pragmatic markers of trauma discourse in Bohdan Lepky's war fiction
Serhii Zasiekin
issn
ISSN
2312-3265
e-ISSN
2313-2116
Мова
English
Українська
Зробити подання
Зробити подання
crossref
scimago
0.9
2023
CiteScore
66th percentile
Powered by
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Останні публікації