Оцінювання письма в коледжі: чи заглиблюються студенти в текст?

Автор(и)

  • Талін Налабандян Техаський технологічний університет, США
  • Роман Тарабань Техаський технологічний університет, США
  • Джесіка Піттман Техаський технологічний університет, США
  • Саж Меліопард Техаський технологічний університет, США

DOI:

https://doi.org/10.29038/eejpl.2020.7.1.nal

Ключові слова:

відповідність стилю мови, категорійно-динамічний індекс, науковий писемний стиль, комп’ютеризований аналіз тексту, LIWC.

Анотація

Дослідження, базовані на читацькому відгуку, показали, що студенти реагують на текст, залучаючи різні когнітивні й емоційні процеси. Метою цього дослідження було вивчити письмові реакції студентів на обов’язкове читання як спосіб визначити (1), чи студенти вникають в читання та (2) різні когнітивні стилі, які вони можуть використовувати у своїх реакціях. Методи передбачали застосування двох текстово-аналітичних процедур до аналізу 238 реакцій студентів на тематичне дослідження з етики. Процедури були такі: відповідність стилю мови, що є критерієм залучення; і категорійно-динамічний покажчик, який є критерієм аналітичної та емпіричної обробки. Ми прогнозували, що студенти, які більше прив’язані до тексту чи залучені у нього, також демонструватимуть більш аналітичне мислення у своїй письмовій відповіді, і, навпаки, ті, хто менше заглиблюються в текст, дадуть більш неформальну відповідь на основі досвіду. Дані було піддано кореляційному аналізу. Результати показали, що студенти, текст яких більше відповідає лінгвістичному стилю в їхніх кейс-стаді, були виявляли більшу тенденцію до використання аналітичного стилю письма, а студенти, чиє письмо слабко відповідало лінгвістичному стилю тематичного дослідження, були більш схильні до використання неформального розповідного писемного стилю. Майбутні дослідження повинні вивчити, якою мірою відповідність мовного стилю та пов’язаний із цим аналітичний когнітивний стиль можна вважати новими навичками, які розвиваються протягом навчання у ЗВО.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • Талін Налабандян, Техаський технологічний університет, США

    ORCID 0000-0002-2478-7341

    Scopus Author ID 57204876281

    taleen.nalabandian@ttu.edu

  • Роман Тарабань, Техаський технологічний університет, США

    ORCID 0000-0002-1815-4687

    Scopus Author ID 6603757476

    roman.taraban@ttu.edu

  • Джесіка Піттман, Техаський технологічний університет, США

    ORCID 0000-0003-4681-3691

    jessica.pittman@ttu.edu

  • Саж Меліопард, Техаський технологічний університет, США

    ORCID 0000-0003-0305-6790

    sage.maliepaard@ttu.edu

Посилання

Baddeley, J.L. (2012). E-mail communications among people with and without major depressive disorder (Unpublished doctoral dissertation). University of Texas at Austin, Austin, TX

Blackburn, K.G. (2015). The narrative arc: Exploring the linguistic structure of the narrative (Unpublished doctoral dissertation). University of Texas at Austin, Austin, Texas.

Chung, C., & Pennebaker, J. W. (2007). The psychological functions of function words. Social Communication, 1, 343-359.

Ireland, M. E., & Pennebaker, J. W. (2010). Language style matching in writing: Synchrony in essays, correspondence, and poetry. Journal of Personality and Social Psychology, 99(3), 549. https://doi.org/10.1037/a0020386

Ireland, M.E., Slatcher, R.B., Eastwick, P.W., Scissors, L.E., Finkel, E.J., & Pennebaker, J.W. (2011). Language style matching predicts relationship initiation and stability. Psychological Science, 22(1), 39-44. https://doi.org/10.1177/0956797610392928

Inbar, Y., Cone, J., & Gilovich, T. (2010). People’s intuitions about intuitive insight and intuitive choice. Journal of Personality and Social Psychology, 99, 232–247. https://doi.org/10.1037/a0020215

Jordan, K. N., & Pennebaker, J. W. (2017). The exception or the rule: Using words to assess analytic thinking, Donald Trump, and the American presidency. Translational Issues in Psychological Science, 3(3), 312-316. https://doi.org/10.1037/tps0000125

Jordan, K. N., Sterling, J., Pennebaker, J. W., & Boyd, R. L. (2019). Examining long-term trends in politics and culture through language of political leaders and cultural institutions. Proceedings of the National Academy of Sciences, 116(9), 3476-3481. https://doi.org/10.1073/pnas.1811987116

Kacewicz, E., Pennebaker, J. W., Davis, M., Jeon, M., & Graesser, A. C. (2014). Pronoun use reflects standings in social hierarchies. Journal of Language and Social Psychology, 33(2), 125-143. https://doi.org/10.1177/0261927X13502654

Lance G.N., Williams W.T. (1967): Mixed-data classificatory programs, I.) Agglomerative systems. Australian Computer Journal, 1, 15-20.

Leaper, C. (2014). Gender similarities and differences in language. In T. M. Holtgraves (Ed.), The Oxford handbook of language and social psychology. (pp. 62-81). Oxford University Press. https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780199838639.013.002

Ludwig, S., de Ruyter, K., Mahr, D., Wetzels, M., Brüggen, E. and De Ruyck, T. (2014). Take their word for it: The symbolic role of linguistic style matches in user communities. MIS Quarterly: Management Information Systems, 38(4), 1201-1217.

Mart, C. T. (2019). Reader-response theory and literature discussions: A Springboard for exploring literary texts. The New Educational Review, 56, 78-87. https://doi.org/10.15804/tner.2019.56.2.06

Niederhoffer, K. G., & Pennebaker, J. W. (2002). Linguistic style matching in social interaction. Journal of Language and Social Psychology, 21, 337-360. https://doi.org/10.1177/026192702237953

Pennebaker, J. W. (2011). The secret life of pronouns: How our words reflect who we are. New York, NY: Bloomsbury.

Pennebaker, J.W., Booth, R.J., Boyd, R.L., & Francis, M.E. (2015). Linguistic Inquiry and Word Count: LIWC2015. Austin, TX: Pennebaker Conglomerates.

Pennebaker, J.W., Chung, C.K., Frazee, J., Lavergne, G.M., & Beaver, D.I. (2014). When small words foretell academic success: The case of college admissions essays. PLoS ONE, 9. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0115844

Pulvermüller, F., Shtyrov, Y., Hasting, A. S., & Carlyon, R. P. (2008). Syntax as a reflex: Neurophysiological evidence for early automaticity of grammatical processing. Brain and Language, 104, 244-253. https://doi.org/10.1016/j.bandl.2007.05.002

Richardson, B. H., Taylor, P. J., Snook, B., Conchie, S. M., & Bennell, C. (2014). Language style matching and police interrogation outcomes. Law and Human Behavior, 38(4), 357-366. https://doi.org/10.1037/lhb0000077

Rosenblatt, L. M. (2016). Literature as exploration. Modern Language Association.

Segalowitz, S. J., & Lane, K. C. (2000). Lexical access of function versus content words. Brain and Language, 75, 376-389. https://doi.org/10.1006/brln.2000.2361

Segrin, C. (2000). Social skills deficits associated with depression. Clinical Psychology Review, 20, 379- 403. https://doi.org/10.1016/S0272-7358(98)00104-4

Segrin, C. & Abramson, L. Y. (1994). Negative reactions to depressive behaviors: A communication theories analysis. Journal of Abnormal Psychology, 103, 655-668. https://doi.org/10.1037/0021-843X.103.4.655

Shaw, H., Taylor, P., Conchie, S., & Ellis, D. A. (2019, March 6). Language Style Matching : A Comprehensive List of Articles and Tools. https://doi.org/10.31234/osf.io/yz4br

Wyatt, D., Pressley, M., El-Dinary, P. B., Stein, S., Evans, P., & Brown, R. (1993). Comprehension strategies, worth and credibility monitoring, and evaluations: Cold and hot cognition when experts read professional articles that are important to them. Learning and Individual Differences, 5(1), 49-72. https://doi.org/10.1016/1041-6080(93)90026-O

Завантаження

Опубліковано

2020-06-30

Номер

Розділ

Том 7, №1, 2020

Як цитувати

Nalabandian, T., Taraban, R., C. Pittman, J., & Maliepaard, S. (2020). Оцінювання письма в коледжі: чи заглиблюються студенти в текст?. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 7(1), 128-139. https://doi.org/10.29038/eejpl.2020.7.1.nal

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають