Cинтаксичні вміння й навички англо-шведського білінгва з синдромом Аспергера в писемному дискурсі online: досвід дослідження
Ключові слова:
синдром Аспергера, англійська мова, збалансована двомовність, синтаксичні вміння та навички, шведська мова.Анотація
В статті описано синтаксичні вміння та навички двомовного учасника eксперименту з синдромом Аспергера. Синтаксичні вміння та навички досліджено в серії з двох спостережень. Гіпотеза полягала в тому, синтаксичні вміння та навички можуть бути ускладнені наявністю двох мов у вербальному репертуарі учасника, англійської та шведської відповідно. Дані проаналізовано в комп’ютерній програмі CLAN. У результаті було встановлено, що синтаксичні вміння та навички двомовного учасника не зазнають перехресного впливу англійської та шведської мов; не було змін у синтаксичних уміннях та навичках учасника впродовж шести місяців.
Література
References
- Attwood, T. (1998). The Complete Guide to Asperger’s Syndrome. London: Jessica
Kingsley Publishers. - Bell, N. (2007). Visualizing and verbalizing for language comprehension and thinking.
California: Gander. - Ben-Arieh, J., Miller, H. J. (2009). The educator’s guide to teaching students with autism
spectrum disorders. Thousand Oaks, CA: Corwin Press Inc. - Clikeman, M. S. (2007). Social competence in children. N.Y.: Springer.
- Dencker, K. &Gotffries, C.-G. (1991). The Closure of a Mental Hospital in Sweden:
Characteristics of Patients in Long-Term Care Facing Relocation into the Community. European
Archive of Psychiatry and Clinical Neurosciences, 240, 325−330. - Frith, U. (1989). Autism: Explaining the enigma. Oxford: Basil Blackwell Ltd.
- Hermann, I., Haser, V. Tebartz van Elst, L., Ebert, D., Muller-Feldmeth, D., Riedel,
A. Konieczny, L. (2013). Automatic metaphor processing in adults with Asperger syndrome: a
metaphor interference effect task. European Archive of Psychiatry and Clinical Neurosciences, 263,
2, 177–187. - Kremer-Sadlik, T. (2005). To Be or Not to Be Bilingual: Autistic Children from
Multilingual Families. Proceedings of the 4th International Symposium on Bilingualism. - Pry, R., Petersen, A., Baghdadli, A. (2005). The relationship between expressive language
level and psychological development in children with autism 5 years of age. Autism, 9, 179−189. - Tebartz van Elst, L., Pick, M., Biscaldi, M. Fangmeier, T. Riedel, A. (2013). Highfunctioning autism spectrum disorder as a basic disorder in adult psychiatry and psychotherapy:
psychopathological presentation, clinical relevance and therapeutic concepts. European Archive of
Psychiatry and Clinical Neurosciences, 263, 2, 189–196. - Wire, V. (2005). Autistic Spectrum Disorders and learning foreign languages. Support for
Learning, 20, 3, 123−128.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2014-12-09
Номер
Розділ
Том 1, №1, 2014
Як цитувати
Капранов, О. (2014). Cинтаксичні вміння й навички англо-шведського білінгва з синдромом Аспергера в писемному дискурсі online: досвід дослідження. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 1(1), 74-80. https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/212