Психолінгвістичне дослідження міжетнічних поглядів на етику

Автор(и)

  • Роман Тарабан Техаський технологічний університет, США
  • Свєта Сараф Університет Еміті Колката, Індія
  • Сергій Засєкін Волинський національний університет імені Лесі Українки, Україна
  • Рамакрішна Бісвал Національний технологічний інститут у Руркелі, Індія

DOI:

https://doi.org/10.29038/eejpl.2022.9.1.tar

Ключові слова:

етнічність, культура, текстова аналітика, етика, байєсів метод, LIWC-22

Анотація

У цій статті ми описуємо спільний міжкультурний проєкт, зосереджений на розробці інтерактивної педагогіки для студентів бакалаврату, яка забезпечує культурно зумовлену етичну поведінку, використовуючи інтернет-платформу для розширення сфери навчання на міжнародному рівні. Описаний тут поточний спільний проєкт реалізується на основі веб-сайту Ethical Engineer (https://ethicalengineer.ttu.edu), покликаного забезпечити відкриту та унікальну онлайнову цифрову платформу для розвитку спільноти студентів, відданих обговоренню етики в глобальному контексті.  Мета цього проєкту полягала в тому, щоб зрозуміти подібності та відмінності між респондентами з Індії, України та США в їхніх міркуваннях щодо гіпотетичної етичної дилеми. До відповідей студентів було застосовано два взаємодоповнюючі методи аналізу. По-перше, добре відомий у психолінгвістиці метод аналізу тексту Linguistic Inquiry and Word Count (LIWC-22) був використаний для визначення тем і поглядів у студентських есе у трьох групах. Цей аналіз супроводжував наївний байєсів аналіз, застосований для подальшого визначення характерних концептуальних відмінностей між трьома етнічними групами. Автори обговорюють, як можна в подальшому розвивати платформу Ethical Engineer, надаючи студентам негайний змістовний зворотний зв’язок на їхні письмові відповіді, щоб розширити переваги навчання студентів від взаємодії з веб-сайтом. Описані аналітичні методи демонструють способи отримання знань про різноманітність мислення студентів із віддалених куточків нашої планети.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

Посилання

Boyd, R. L., Ashokkumar, A., Seraj, S., & Pennebaker, J. W. (2022). The development and psychometric properties of LIWC-22. Austin, TX: University of Texas at Austin. http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.23890.43205

Girnyk, A., Krylova-Grek, Y., & Khan, A. (2021). A Psycholinguistic cross-cultural study of the concept 'conflict' in India and Ukraine. East European Journal of Psycholinguistics, 8(2), 51-65. https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.gir

Jordan, K. N., & Pennebaker, J. W. (2016). How the candidates are thinking: Analytic versus narrative thinking styles. Retrieved from: https://wordwatchers.wordpress.com/2016/01/21/how-the-candidates-are-thinking-analytic-versus-narrative-thinking-styles/

Jordan, K. N., & Pennebaker, J. W. (2017). The exception or the rule: Using words to assess analytic thinking, Donald Trump, and the American presidency. Translational Issues in Psychological Science, 3(3), 312-316. https://doi.org/10.1037/tps0000125

Muller, J. (2009). Forms of knowledge and curriculum coherence. Journal of Education and Work, 22(3), 205-226. https://doi.org/10.1080/13639080902957905

Pennebaker, J.W., Boyd, R.L., Jordan, K., & Blackburn, K. (2015). The development and psychometric properties of LIWC 2015. Austin, TX: University of Texas at Austin.

Pennebaker, J. W., Chung, C. K., Frazee, J., Lavergne, G. M., & Beaver, D. I. (2014). When small words foretell academic success: The case of college admissions essays. PloS One, 9(12), e115844. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0115844

Pennebaker, J. W., & King, L. A. (1999). Linguistic styles: Language use as an individual difference. Journal of Personality and Social Psychology 77(6), 1296-1312. https://doi.org/10.1037/0022-3514.77.6.1296

Robinson, R. L., Navea, R., & Ickes, W. (2013). Predicting final course performance from students’ written self-introductions: A LIWC analysis. Journal of Language and Social Psychology, 32(4), 469-479. https://doi.org/10.1177/0261927X13476869

Taraban, R., Marcy, W. M., LaCour, M. S., Prasad S. H. C., Zasiekin, S. (2020). Using the Web to develop global ethical engineering students. Advances in Engineering Education, 8(3), 1-21. Retrieved from: https://advances.asee.org/using-the-web-to-develop-global-ethical-engineering-students/

Taraban, R., Saraff, S., Iserman, M., Biswal, R., Marcy, W. M. (in press). Developing a global context for ethical reflection. In S. K. Sia, L. S. Crane, A. K. Jain, and S. Bano (Eds.), Understanding psychology in the context of relationship, community, workplace and culture. Springer Nature Press.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-28

Номер

Розділ

Vol 9 No 1 (2022)

Як цитувати

Тарабан, Р., Сараф, С., Засєкін, С., & Бісвал, Р. (2022). Психолінгвістичне дослідження міжетнічних поглядів на етику. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 9(1), 265-278. https://doi.org/10.29038/eejpl.2022.9.1.tar