Сприйняття викладачами критичних випадків у педагогічній практиці (на прикладі молодих викладачів англійської мови як іноземної)

Автор(и)

  • Мазумех Естаджі Університет імені Алламе Табатабаї, Іран
  • Джавад Ахмаді Фаталакі Університет імені Алламе Табатабаї, Іран

DOI:

https://doi.org/10.29038/eejpl.2022.9.1.est

Ключові слова:

критичні випадки, викладачі англійської як іноземної, міркування викладача, педагоги

Анотація

Учителі стикаються з різними викликами та працюють у різних умовах, і вони можуть вимагати прийняття відповідних рішень та вживання заходів на основі аналізу ситуації. У цьому дослідженні була зроблена спроба визначити критичні інциденти, які трапляються в педагогічній практиці викладачів-початківців як педагогів. Крім того, їх попросили запропонувати деякі рішення для цих критичних інцидентів. Для цього вісьмох викладачів педагогічного університету в Ірані попросили взяти участь у напівструктурованому інтерв’ю, щоб відкрито висловити свої погляди. Змістовий і тематичний аналізи проведено на стенограмах інтерв’ю. На основі отриманих даних викладачі назвали дев’ять основних інцидентів у педагогічній практиці викладачів і запропонували шість рішень. Серед таких випадків були неправильний тайм-менеджмент, неефективна співпраця зі студентами, неадекватна поведінка, демотивація, незадоволеність, відсутність емпатії та симпатії, недостатнє знання вчителем змісту прдмета та невідповідний до ситуації тип зворотного зв’язку. Рішення, запропоновані педагогами, полягали в ознайомленні молодих учителів з критичними випадками, стратегіями управління, використанням спостереження в аудиторії, проведенням семінарів, рефлексивною практикою та розвитком емоційного інтелекту. Результати дослідження допоможуть викладачам-початківцям і викладачам-асистентам визначати критичні випадки, обмірковувати їх і бути готовими до відповідних дій. Крім того, результати підтверджують необхідність розроблення курсу, який наголошував би і на критичних випадках, і на потенційних рішеннях.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

Посилання

Achinstein, B., & Barret, A. (2004). (Re)Framing classroom contexts: How new teachers and mentors view diverse learners and challenges of practice. Teachers College Record, 106 (4), 716-746. https://doi.org/10.1111/j.1467-9620.2004.00356.x

Angelides, P. (2001). The development of an efficient technique for collecting and analyzing qualitative data: The analysis of critical incidents. International Journal of Qualitative Studies in Education, 14(3), 429-442. https://doi.org/10.1080/09518390110029058

Atai, M. R., & Nejadghanbar, H. (2017). Exploring Iranian EAP teachers’ subject-related critical incidents. Journal of English for Academic Purposes, 29(3), 43-54. https://doi.org/10.1016/j.jeap.2017.08.001

Barth, V. L., Piwowar, V., Kumschick, I. R., Ophardt, D., & Thiel, F. (2019). The impact of direct instruction in a problem-based learning setting. Effects of a video-based training program to foster preservice teachers’ professional vision of critical incidents in the classroom. International journal of educational research, 95(1),1-12. https://doi.org/10.1016/j.ijer.2019.03.002

Berg, B. L. (2007). Qualitative research methods for the social sciences. London: Pearson.

Caukin, N., Dillard, H., & Goodin, T. (2016). A problem-based learning approach to teacher training: Findings after program redesign. SRATE Journal, 25(2), 26-32. https://doi.org/10.3828/dap.2021.7

Dvir, N., & Schatz-Oppenheimer, O. (2020). Novice teachers in a changing reality. European Journal of Teacher Education, 43(4), 639-656.

Desimone, L. M. (2009). Improving impact studies of teachers’ professional development: Toward better conceptualizations and measures. Educational Researcher, 38(3), 181-199. https://doi.org/10.3102/0013189X08331140

Esmaeli, S., & Afzali, K. (2020). Analysis of Iranian EFL teachers’ narrated critical incidents and their productive coping strategies. Journal of Modern Research in English Language Studies, 7(2), 1-27. http://doi.org/10.30479/jmrels.2020.12013.1496

Farrell, T. S. C. (2006). The first year of language teaching: Imposing order. System, 34(2), 211-221. https://doi.org/10.1016/j.system.2005.12.001

Farrell, T. S. C. (2008). Critical incidents in ELT initial teacher training. ELT Journal, 62(1), 3-10. https://doi.org/10.1093/elt/ccm072

Farrell, T. S. C. (2013). Critical incident analysis through narrative reflective practice: A case study. Iranian Journal of Language Teaching Research, 1(1), 79-89.

Griffin, M. L. (2003). Using critical incidents to promote and access reflective thinking in preservice teachers. Reflective Practice, 4(2), 207-220. https://doi.org/10.1080/14623940308274

Hall, J. M., & Townsend, S. D. C. (2017). Using critical incidents and E-Portfolios to understand the emergent practice of Japanese student-teachers of English. Teaching and Teacher Education, 62(1), 1-9. https://doi.org/10.1016/j.tate.2016.10.017

Karimi, M. N., & Nazari, M. (2021). Examining L2 teachers’ critical incidents: A complexity theoretic perspective. Innovation in Language Learning and Teaching, 15(1), 81-98. https://doi.org/10.1080/17501229.2019.1676755

Kilgour, P., Northcote, M., & Herman, W. (2015). Pre-service teachers’ reflections on critical incidents in their professional teaching experiences. Research Development in Higher Education: Learning for Life and Work in a Complex World, 38(1), 383-393.

Kolar, C., & Dickson, S. V. (2002). Preservice general educators’ perceptions of structured reflective logs as viable learning tools in a university course on inclusionary practices. Teacher Education and Special Education, 25(4), 395-406. https://doi.org/10.1177%2F088840640703000101

Koray, Ö., Presley, A., Koksal, M. S., & Özdemir, M. (2008). Enhancing problem-solving skills of pre-service elementary school teachers through problem-based learning. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 9(2), 1-18.

Kwan, T., & Simpson, R. (2010). Becoming a critically reflective teacher: To face the challenge of education reform in Hong Kong. International Journal of Arts and Sciences, 3(11), 416-437.

Levin, B., Hibbard, K., & Rock, T. (2002). Using problem-based learning as a tool for learning to teach students with special needs. Teacher Education and Special Education, 25(3), 278-290. https://doi.org/10.1177%2F0888406416664184

Lincoln, Y. S., & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Newbury Park, CA: Sage Publications.

McCann, T. M., & Johannessen, L. R. (2004). Why do new teachers cry? The clearing house: A Journal of Educational Strategies, Issues, and Ideas, 77(4), 138-145. https://doi.org/10.3200/TCHS.77.4.138-145

Richards, J. C., & Farrell, T. S. C. (2005). Professional development for language teachers: Strategies for teacher learning. Cambridge: Cambridge University Press.

Roberson, S., & Roberson, R. (2009). The role and practice of the principal in developing novice first-year teachers. The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues, and Ideas, 82(3), 113-118. https://doi.org/10.3200/TCHS.82.3.113-118

Romano, M. E. (2006). Bumpy moments in teaching: Reflections from practicing teachers. Teaching and Teacher Education, 22(8), 973-985. https://doi.org/10.1080/135406 0042 000304828

Sariçoban, A. (2010). Problems encountered by student teachers during their practicum studies. Procedia: Social and Behavioral Sciences, 2(2), 707-711. https://doi.org/10.15446/profile.v17n2.43641

Scherff, L. (2008). Disavowed: The stories of two novice teachers. Teaching and Teacher Education, 24(5), 1317-1332.

Schulz, R. (2005). The practicum: More than practice. Canadian Journal of Education, 28(1/2), 147-169. https://doi.org/10.1016/j.tate.2007.06.002

Tian, W., Louw, S., & Khan, M. K. (2021). Covid-19 as a critical incident: Reflection on language assessment literacy and the need for radical changes. System, 103(4), 1-10. https://doi.org/10.1016/j.system.2021.102682

Tripp, D. (1993). Critical Incidents in Teaching. London: Routledge.

Wong, H. K. (2004). Producing educational leaders through induction programs. Kappa Delta Pi Record, 40(3), 106-111. https://doi.org/10.1080/00228958.2004.10516417

Yost, D. S., & Moska, F. J. (2003). Beyond behavior strategies: Using reflection to manage youth in crisis. The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues, and Ideas, 75(5), 264-267. https://doi.org/10.1080/00098650209603952

Yost, D. S., Sentner, S. M., & Forlenza-Bailey, A. (2000). An examination of the construct of critical reflection: Implications for teacher education programming in the 21st century. Journal of Teacher Education, 51(1), 39-49. https://doi.org/10.1177%2F002248710005100105

Завантаження

Опубліковано

2022-06-28

Номер

Розділ

Vol 9 No 1 (2022)

Як цитувати

Естаджі, М., & Ахмаді Фаталакі, Д. (2022). Сприйняття викладачами критичних випадків у педагогічній практиці (на прикладі молодих викладачів англійської мови як іноземної). Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 9(1), 30-47. https://doi.org/10.29038/eejpl.2022.9.1.est