Пошук спільних рис під час обробки текстів людиною та машиною

Автор(и)

  • Роман Тарабань
  • Кодуру Лакшмоджі
  • ЛаКур Марк
  • Маршалл Філіп Texas Tech University, USA

DOI:

https://doi.org/10.29038/eejpl.2018.5.1.tar

Ключові слова:

обробка природної мови, машинний аналіз, латентне розташування Дирихле, аналіз тексту, навчання в класі, клінічна практика та консультування.

Анотація

Мова уможливлює людське спілкування. Крім повсякденних застосувань, мова може забезпечити розуміння думок та міркувань людей. Машинний аналіз тексту набуває великої популярності у сфері ведення бізнесу, проте його корисність у навчальному процесі залишається досі недослідженою темою. Тому мета статті – дослідити автоматизовані підходи, що можуть бути корисними під час аналізу писемної продукції студентів. 78 студентських робіт із галузей технології та етики було піддано аналізу з використанням методу вилучення загальних тем із письмового тексту. Основним інструментом для аналізу став алгоритм латентного розташування Дирихле. Результати свідчать про те, що цей автоматизований інструмент виокремлення теми є ефективним й перспективним у плані підвищення рівня навчання в аудиторії та викладання. Метод також може бути застосованим в інших прикладних програмах, наприклад, у тих, якими користуються під час клінічної практики та консультування.

Література

References

  • Blei, D. M., Ng, A. Y., & Jordan, M. I. (2003). Latent Dirichlet Allocation. Journal of Machine Learning Research 3, 993-1022.
  • Bruner, J. (1990). Acts of meaning. Cambridge, MA: Harvard University Press.
  • Chen, K. Y. M., & Wang, Y. (2007). Latent dirichlet allocation. http://acsweb.ucsd.edu/~yuw176/ report/lda.pdf.
  • Chung, C. K., & Pennebaker, J. W. (2008). Revealing dimensions of thinking in open-ended self-descriptions: An automated meaning extraction method for natural language. Journal of research in personality42(1), 96-132.
  • Feldman, S. (1999). NLP meets the Jabberwocky: Natural language processing in information retrieval. Online Magazine23, 62-73. Retrieved from: http://www.onlinemag.net/OL1999/ feldmann5.html
  • Mishlove, J. (2010). https://www.youtube.com/watch?v=0XTDLq34M18 (Accessed June 12, 2018).
  • Ostrowski, D. A. (2015). Using latent dirichlet allocation for topic modelling in twitter. In Semantic Computing (ICSC), 2015 IEEE International Conference (pp. 493-497). IEEE.
  • Pennebaker, J. W. (2004). Theories, therapies, and taxpayers: On the complexities of the expressive writing paradigm. Clinical Psychology: Science and Practice11(2), 138-142.
  • Pennebaker, J.W., Boyd, R.L., Jordan, K., & Blackburn, K. (2015). The development and psychometric properties of LIWC 2015. Austin, TX: University of Texas at Austin.
  • Pennebaker, J. W., Chung, C. K., Frazee, J., Lavergne, G. M., & Beaver, D. I. (2014). When small words foretell academic success: The case of college admissions essays. PLoS ONE, 9(12), e115844.
  • Pennebaker, J. W., & King, L. A. (1999). Linguistic styles: Language use as an individual difference. Journal of Personality and Social Psychology, 77(6), 1296-1312.
  • Recchia, G., Sahlgren, M., Kanerva, P., & Jones, M. N. (2015). Encoding sequential information in semantic space models: Comparing holographic reduced representation and random permutation. Computational intelligence and neuroscience2015, 1-18.
  • Salzmann, Z. (2004). Language, Culture, and Society: An Introduction to Linguistic Anthropology (3rd ed). Westview Press.
  • Schank, R. C., Goldman, N. M., Rieger III, C. J., & Riesbeck, C. (1973). MARGIE: Memory analysis response generation, and inference on English. In IJCAI3, 255-261.
  • Taraban, R., Marcy, W. M., LaCour Jr., M. S., & Burgess II, R. A. (2017). Developing machine-assisted analysis of engineering students’ ethics course assignments. Proceedings of the American Society of Engineering Education (ASEE) Annual Conference, Columbus, OH. https://www.asee.org/public/conferences/78/papers/19234/view.
  • Taraban, R., Marcy, W. M., LaCour, M. S., Pashley, D., & Keim, K. (2018). Do engineering students learn ethics from an ethics course? Proceedings of the American Society of Engineering Education – Gulf Southwest (ASEE-GSW) Annual Conference, Austin, TX. http://www.aseegsw18.com/papers.html.
  • Taraban, R., & Marshall, P. H. (2017). Deep learning and competition in psycholinguistic research. East European Journal of Psycholinguistics, 4(2), 67-74.
  • Weizenbaum, J. (1966). ELIZA—a computer program for the study of natural language communication between man and machine. Communications of the ACM9(1), 36-45.

Winograd, T. (1972). Understanding natural language. New York: Academic Press.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

Завантаження

Опубліковано

2018-06-30

Номер

Розділ

Том 5, №1, 2018

Як цитувати

Тарабань, Р., Кодуру Лакшмоджі, ЛаКур , М., & Маршалл , Ф. (2018). Пошук спільних рис під час обробки текстів людиною та машиною. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 5(1), 83-91. https://doi.org/10.29038/eejpl.2018.5.1.tar

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають