Вплив формуючого оцінювання на мотивацію студентів у процесі оволодіння англійською мовою
DOI:
https://doi.org/10.29038/eejpl.2021.8.2.dmiКлючові слова:
оволодіння англійською мовою, мотивація, англомовна компетентність, високий рівень формуючого оцінювання, низький рівень формуючого оцінювання, зворотній зв’язок, самооцінюванняАнотація
Стаття присвячена проблемі застосування формуючого оцінювання у процесі навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування і впливу оцінювання на мотивацію студентів до вивчення англійської мови. У статті розглядається різні види мотивації, високий і низький рівні формуючого оцінювання та взаємозв’язок між мотивацією і оцінюванням у процесі вивчення англійської мови. Авторами перевіряється модель застосування високого і низького рівня формуючого оцінювання у процесі вивчення англійської мови для професійного спілкування і порівнюються рівні мотивації до вивчення англійської мови у студентів, які навчалися за низьким і високим рівнем формуючого оцінювання. Особлива увага звертається на конкретні педагогічні умови, за яких формуюче оцінювання має більший вплив на мотивацію студентів. Експериментальне навчання проводилося серед студентів педагогічного університету, які вивчають англійську мову для професійного спілкування. У статті порівняно і проаналізовано результати мотиваційного тесту і зрізу знань студентів з професійно орієнтованого англомовного спілкування, які проводилися на початку і в кінці експериментального навчання. Дослідження підтвердило взаємозв’язок між мотивацією студентів та оцінкою рівня їх знань англійської мови. Доведено, що високий рівень формуючого оцінювання може бути корисним для подолання низької мотивації студентів, якщо студенти отримують своєчасний зворотний зв’язок, оцінку своєї роботи, рекомендації і підтримку викладачів. Поступова інтеграція самооцінки студентів в формуюче оцінювання викладачів також відіграє важливу роль у підвищенні рівня мотивації студентів до вивчення англійської мови. Згідно з опитуванням, регулярне практичне застосування методів високого рівня формуючого оцінювання у процесі вивчення англійської мови підвищують мотивацію студентів, в результаті чого підвищується рівень досягнень студентів в оволодінні професійно орієнтованим англомовним спілкуванням.
Завантажити
Посилання
systematic review of the impact of summative assessment and tests on students’ motivation for learning. (2002). Review conducted by the Assessment and Learning Research Synthesis Group.http://www.storre.stir.ac.uk/bitstream/1893/19607/1/SysRevImpSummativeAssessment2002.pdf.
Bachman, L. F. (1990). Fundamental considerations in language testing. Oxford: Oxford University Press.
Cauley, K. M., & McMillan, J. H. (2010). Formative assessment Techniques to Support Student Motivation and Achievement. The Clearing House, 83 (1), 1-6.
Chauncey, P. D. (2009). Perceptions and attitudes of formative assessments in middle-school science classes (Unpublished doctoral dissertation). https://adsabs.harvard.edu
Clark, K. P. (2013). The effects of formative assessment instructional practices on student academic growth and achievement (Unpublished doctoral dissertation). Available from ProQuest Dissertations and Theses database. (UMI No. 3562119)
Council of Europe. (2001). A Common European Framework of Reference for Languages Learning, Teaching, Assessment. Cambridge: Cambridge University Press.
Crooks, T. (1988). The impact of classroom evaluation practices on students. Review of Educational Research, 58, 438-481.
Crowl, T., Kaminsky, S., Podell, D. (1997). Educational Psychology. Windowson Teaching. Brown and Benchmark publishers.
Dmitrenko, N. (2011). Educational Psychology. Vinnytsia: Vinnytsia State Pedagogical University.
Dmitrenko, N. (2016). The implementation of problem-based learning in Ukrainian higher educational institutions. Advanced Education, 5, 28-35. https://doi.org/10.20535/2410-8286.61834
Dmitrenko, N. (2018). English for Mathematics. Vinnytsia: Vinnytsia State Pedagogical University.
Dmitrenko, N. Ye. (Ed.). (2017). Problem-based learning in teaching English as a foreign language: theoretical and practical issues. Vinnytsia: FOP T. P. Baranovs'ka.
Dylan, W. (2017). Assessment: the Bridge between Teaching and Learning. Voices from the Middle, 21 (2), 15-20.
Earl, L. M. (2012). Assessment as Learning: Using Classroom Assessment to Maximize Student Learning. (2nd ed.) Corwin Press.
Florin, M. M. (2010). Assessing English Language Learners in the Content Areas: a research-into-practice guide. Ann Arbor: University of Michigan Press. https://doi.org/10.3998/mpub.8912915.
Gardner, R. C. (1985). The Attitude Motivation Test Battery: Technical Report 1.University of Western Ontario: London.
Gardner, R. C. (1985). Social Psychology and Second Language Learning: The Role of Attitudes and Motivation. London, UK: Edward Arnold Publishers.
Gardner, R. C. (2001). Language Learning Motivation: The Student, the Teacher, and the Researcher. Texas Papers in Foreign Language Education, 6(1), 1-18.
Gardner, R. C. (2005). Integrative motivation and second language acquisition. Canadian Association of Applied Linguistics. London and Ontario. http://publish.uwo.ca/~gardner/
Gardner, R. C., Lalonde, R. N., Moorcroft, R., & Evers, F. T. (1987). Second language attrition: The role of motivation and use. Journal of Language and Social Psychology, 6(1), 29-47.
Gardner, R. C., & McIntyre, P. D. (1993). On the measurement of affective variables in second language learning. Language Learning, 43(2), 157-194.
Geen, R. G. (1995). Human motivation: a social psychological approach. Pacific Grove, Calif: Brooks / Cole Pub.
Gipps, C. V. (1994). Beyond testing: Towards a theory of educational assessment. London: Falmer Press. https://doi.org/10.4324/9780203486009.
Hanover Research. (2014). The Impact of Formative Assessment and Learning Intentions on Student Achievement. http://www.hanoverresearch.com/media/The-Impact-of-Formative-Assessment-and-Learning-Intentions-on-Student-Achievement.pdf.
Harmer, J. (2010). How to Teach English. Sixth impression, Pearson Education Limited.
Hashwani, M. S. (2008). Students’ attitudes, motivation and anxiety towards English language learning. Journal of Research and Reflections in Education, 2(2), 121-144.
Herrera, G. H., Murry, K. G., & Cabral, R. M. (2007). Assessment Accommodations for Classroom Teachers of Culturally and Linguistically Diverse Students. Boston: Pearson.
Hosseini, H., & Ghonsooly, B. (2017). Integrating assessment and instruction: dynamic assessment and its criticisms examined. Advanced Education, 7, 9-16. http://dx.doi.org/10.20535/2410-8286.84207
Kincal, R. Y., & Ozan, C. (2018). Effects of Formative Assessment on Prospective Teachers’ Achievement, Attitude and Self-Regulation Skills. International Journal of Progressive Education, 14(2), 77-92. https://doi.org/10.29329/ijpe.2018.139.6
Kristmanson, P. (2000). Affect in the second language classroom: How to create an emotional climate. Reflexions, 19(2), 1-5. https://doi.org/10.12691/education-2-11-8
Kukla, A. (1972). Foundations of an Attributional Theory of Performance. Psychological Review, 79, 454-470.
Lavrysh, Yu. (2016). Peer and self-assessment at ESP classes: case study. Advances Education, 6, 60-68. https://doi.org/10.20535/2410-8286.85351.
Masgoret, A. M., & Gardner, R. C. (1994). Attitudes, motivation and second language learning: A meta-analysis of studies conducted by Gardner and Associates. University of Western Ontario.
McClelland, D. C., Atkinson, J. W., Clark, R. A., & Lowell, E. L. (1958). A scoring manual for the achievement motive. In J. W. Atkinson (Ed.), Motives in fantasy, action, and society (pp. 179-204). Princeton, NJ: D. Van Nostrand Company, Inc.
Measuring What Counts. A Conceptual Guide for Mathematics Assessment. (1993). National Research Council; Mathematical Sciences Education Board. Washington, DC. https://doi.org/10.17226/2235.
National Science Education Standards (1996). National Committee on Science Education Standards and Assessment, National Research Council. Washington, DC. http://www.csun.edu/science/ref/curriculum/reforms/nses/nses-complete.pdf.
Poehner, M. E., & Lantolf, J. P. (2005). Dynamic assessment in the language classroom. Language Teaching Research, 9, 1-33. https://doi.org/10.1191/1362168805lr166oa
Popham, J. (2006). Defining and Enhancing Formative Assessment. Paper presented at the Annual Large-Scale Assessment Conference, Council of Chief State School Officers, San Francisco, C A. http://www.cpre.org/ccii/images/stories/ccii_pdfs/defining%20formative%20assessment_popham.pdf.
Ross, S. J. (2005). The Impact of Assessment Method on Foreign Language Proficiency Growth. Applied Linguistics 26(3), 317-342.
Scriven, M. S. (1967). The Methodology of Evaluation. In Ralph Tyler, Robert Gagne, and Michael Scriven (Eds.). Perspectives of Curriculum Evaluation (39-83). Chicago: Rand McNally.
Tomak, T., & Šendula-Pavelić, M. (2017). Motivation towards studying English for specific purpose among students of medical and healthcare studies. JAHR, 8/2(16), 151-170.
Tsagari, D. (2004). Is here life beyond language testing? An introduction to alternative language testing. Centre for Research in Language Education, CRILE Working Papers, 58, 1-23.
Weiner, B. (1972). Attribution theory, Achievement Motivation, and the Educational Process. Review of Educational Research, 42(2), 203-215. https://doi.org/10.3102/00346543042002203.
Williams, M., Burden, R., & Lanvers, U. (2002). French is the language of love and stuff: Student perceptions of issues related to motivation in learning a foreign language. British Educational Research Journal, 28(4), 503-528.
Witt, J. C., Elliott, S. N., Kramer, J. J., & Gresham, F. M. (1994). Assessment of Children. Fundamental Methods and Practices. Dubuque, Iowa: Brown and Benchmark Publishers.
Wood, S. E., & Wood, E. G. (1999). The World of Psychology. Boston: Allyn and Bacon.
Yin, Y. (2005). The influence of formative assessments on student motivation, achievement, and conceptual change. Unpublished PhD dissertation. Available from ProQuest Dissertations and Theses database. (UMI No. 3186430)
Zoghi, M., & Malmeer, E. (2013). The Effect of Dynamic Assessment a EFL Learners’ Intrinsic Motivation. Journal of Language Teaching and Research, 4(3), 584-594. https://doi.org/10.4304/jltr.4.3.584-591
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.