Роль експліцитного навчання інтерактивних метадискурсивних маркерів у розумінні читаного тексту студентами, які навчаються за програмою «англійська для академічних цілей»

Автор(и)

  • Фаталакі Джавад Ахмаді Allameh Tabataba’i University, Iran
  • Аміні Егзан
  • Мирзаи Мейсам Allameh Tabataba’i University, Iran

Ключові слова:

інтерактивні метадискурсивні маркери, розуміння під час читання, студенти програми «англійська для академічних цілей», експліцитне навчання.

Анотація

У статті автори вивчають уплив експліцитного навчання інтерактивних метадискурсивних маркерів на ступінь розуміння читаного тексту іранськими студентами, які навчаються за програмою «англійська для академічних цілей». У досліджені взяли участь 36 студентів жіночої й чоловічої статі спеціальності «діловий менеджмент» із проміжним рівнем знання англійської, які були поділені на дві однакові групи – експериментальну й контрольну. До початку експерименту всі учасники пройшли тест на ступінь розуміння під час читання. Після цього студенти експериментальної групи пройшли впродовж 10 занять інтенсивне експліцитне навчання інтерактивних метадискурсивних маркерів. Студенти контрольної групи в цей час мали звичайне навчання в університеті. Напркінці навчання обидві групи студентів знову пройшли той самий попередній тест на ступінь розуміння під час читання. Як засвідчили статистичні дані t-тесту Стьюдента, респонденти експериментальної групи суттєво покращили свої знання за період навчання (p<0.01). Автори дійшли висновку, що експліцитне навчання інтерактивних метадискурсивних маркерів покращує рівень розуміння англомовного тектсу під час читання.

Література

References

  • Ann, S. (2011). As I was saying: how and why to teach discourse markers. The Busy
    Teacher Library. Retrieved from http://www.busyteacher.org/10076-how-and-why-to-teachdiscourse-markers.html
  • Camiciottoli, B. C. (2003). Metadiscourse and ESP reading comprehension: An
    exploratory study. Reading in a Foreign Language, 15(1), 28–44.
  • Cheng, X., & Steffensen, M. S. (1996). Metadiscourse: A technique for improving
    student writing. Research in the Teaching of English, 149–181.
  • Crismore, A. ( 1989). Talking with Readers: Metadiscourse as Rhetorical Act. New
    York, NY: Peter Lang.
  • Crismore, A., & Abdollehzadeh, E. (2010). A review of recent metadiscourse studies:
    The Iranian context. Nordic Journal of English Studies, 9(2), 195–219.
  • Crismore, A., Markkanen, R., & Steffensen, M.S. (1993). Metadiscourse in persuasive
    writing. Written Communication, 10(1), 39–71. doi: 10.1177/0741088393010001002.
  • Dastjerdi, H. V., & Shirzad, M. (2010). The Impact of explicit instruction of
    metadiscourse markers on EFL learners' writing performance. The Journal of Teaching Language
    Skills (JTLS),2(2).154–175.
  • Davaei, R., & Karbalaei, A. (2013). Interpersonal Metadiscourse in Compositions
    Written by Iranian ESP Students. European Online Journal of Natural and Social Sciences, 2(2s),
    pp-291.
  • Dhieb-Henia, N. (2003). Evaluating the effectiveness of metacognitive strategy training
    for reading research articles in an ESP context. English for Specific Purposes, 22(4), 387–417.
  • Erfani, S. M., Iranmehr, A., & Davari, H. (2011). Deepening ESP reading
    comprehension through visualization. Journal of Language Teaching and Research, 2(1), 270–
    273.
  • Halliday, M.A.K. & Hasan, R. (1976). Cohesion in English. London: Longman group
    Ltd.
  • Hudson, T. (1991). A content comprehension approach to reading English for science
    and technology. Tesol quarterly, 25(1), 77–104.
  • Hyland, K. (2000). Disciplinary discourse: Social interactions in academic writing.
    London: Longman.
  • Hyland, K. (2001). Bringing in the reader: Addressee features in academic articles.
    Written Communication, 18(4), 549–574.
  • Hyland, K. (2004). Disciplinary Interactions: Metadiscourse in L2 Postgraduate
    Writing. Journal of Second Language Writing, 13,133–151.
  • Hyland, K. (2005). Metadiscourse: Exploring interaction in writing. London:
    Bloomsbury Publishing.
  • Parvaresh, V. & Nemati, M. (2008). Metadiscourse and Reading Comprehension: The
    Effects of Language and Proficiency. Electronic Journal of Foreign Language, 5(2), 220–239.
  • Tajeddin, Z. & Alemi, M. (2012). L2 Learners’ Use of Metadiscourse Markers in
    Online Discussion Forums. Issues in Language Teaching, 1(1), 93–121.
  • Vande Kopple, W. J. (2002). Metadiscourse, discourse, and issues in composition and
    rhetoric. In F.Barton & C.Stygall (Eds.), Discourse Studies in Composition (pp. 91–113).
    Cresskill, NJ: Hampton Press.
  • Williams, J. M. (1981). Ten Lessons in Clarity and Grace. University of Chicago Press,
    Chicago.
  •  

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

Завантаження

Опубліковано

2014-12-22

Номер

Розділ

Том 1, №2, 2014

Як цитувати

Фаталакі Джавад Ахмаді, Аміні Егзан, & Мирзаи Мейсам. (2014). Роль експліцитного навчання інтерактивних метадискурсивних маркерів у розумінні читаного тексту студентами, які навчаються за програмою «англійська для академічних цілей». Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 1(2), 15-24. https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/185