Мовленнєва діяльність дівчат-курсантів Академії Федеральної служби виконання покарань Росії як чинник формування їхньої професійної компетентності

Автор(и)

  • Беспалова Тетяна Рязанский государственный университет имени Сергея Есенина, Россия

Ключові слова:

дівчата-курсанти, співробітники внутрішньої служби, особистість, мовленнєва діяльність, текст, лінгвальні характеристики, психологічні компоненти.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню мовної діяльності дівчат-курсантів. Розкрито особливості їх мовної продукції на предтекстовие рівні, описані лінгвістичні характеристики текстів як продуктів індивідуальної мовної діяльності і психологічні компоненти мовних дій. Показано, що мовна діяльність, будучи репрезентантом особистості, відображає індивідуальні особливості людини. Професія пенітенціарного психолога зумовлює розвиток мовної діяльності дівчат-курсантів, формуючи професійну компетентність майбутніх співробітників внутрішньої служби. Тексти дівчат-курсантів відрізняються заплутаністю, описовістю, логічністю, цілісністю, емоційно насиченими лексичними одиницями з позитивною забарвленістю, езопової спрямованістю висловлювань. При цьому містять граматичні порушення, відображають прояву вольових зусиль, прагнення до осмислення, аналізу і планомірності діяльності. У мовної діяльності дівчат-курсантів виявляються особливості прояву їх особистісних характеристик як в лінгвістичному, так і в психологічному планах, зумовлені розвитком їх розумової, емоційно-вольової, мотиваційно-потребностной сфер, а також умовами формування їх індивідуальності, що може бути свідченням не тільки їх загального освітнього і культурного рівня, але і мовного, що забезпечує формування професійного мовленнєвого становлення.

Література

References

  • Miroshkina, N. (1992). Tipy samoregulyatsii i individual’nye razlichiya v rechevoy
    deyatel’nosti studentov [The types of self-regulation and individual peculiarities of the students`
    speech activity]. Ph.D. thesis. Мoscow: Peoples’ Friendship University of Russia.
  • Fomina, N. (2002). Svoystva Lichnosti i Osobennosti Rechevoy Deyatelnosti [Personality
    Traits and Peculiarities of Speech activity]. Ryazan: Uzorochye.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • Беспалова Тетяна, Рязанский государственный университет имени Сергея Есенина, Россия

Завантаження

Опубліковано

2015-04-08

Номер

Розділ

Том 2, №2, 2015

Як цитувати

Беспалова, Т. (2015). Мовленнєва діяльність дівчат-курсантів Академії Федеральної служби виконання покарань Росії як чинник формування їхньої професійної компетентності. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 2(2), 22-30. https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/138