Роль асоціацій в опануванні лексики: психолінгвістичне дослідження індійських студентів, які вивчають англійську як другу мову

Автор(и)

  • Кавітга В. Dr. M.G.R. Educational and Research Institute University, India
  • Каннан Падмасані Dr. M.G.R. Educational and Research Institute University, India

DOI:

https://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.kav

Ключові слова:

опанування лексики, психолінгвістика, ментальний лексикон, асоціації, семантичні мережі.

Анотація

Вивчення англійської мови як другої мови є сферою дослідження, яка вимагає наполегливості, перевірки й прикладне застосування одержаних результатів. В Індії англійська мова є частиною повсякденного життя, тому частина англійської лексики має безліч джерел, які включають у себе засоби масової інформації, ігрові додатки та соціальні мережі. У багатьох випадках навіть складні та менш поширені слова стають загальновідомими завдяки вищезгаданим джерелам. Проте студенти, які вивчають англійську як другу мову стикаються з проблемою вибору правильної лексики під час конкретної мовленнєвої ситуації. Це зумовило мету цієї статті − з’ясувати, яким чином відбувається процес відбору лексики і як набуті слова організовуються та засвоюються. Це дослідження присвячене психолінгвістичному аналізу, а саме: як слова організовані й пов’язані одне з одним в ментальному лексиконі студентів. Автори роблять спробу вивчити роль і вплив асоціацій на формування словникового запасу шляхом експерименту. Учасниками дослідження були 120 індійських студентів бакалаврату, які вивчають англійську як другу мову. Студентів тестували за допомогою двох методів викладання лексики, а саме методу визначення слова і методу семантичного кластера. Результати дослідження подано в цій науковій праці.

Література

References

  • Aitchison, J. (1987). Words in the Mind. An Introduction to the Mental Lexicon. Oxford: Blackwell.
  • Crystal, D. (1988). The English Language. London: Penguin Books Ltd.
  • Ervin, S. M. (1961). Changes with age in the verbal determinants of word association. American Journal of Psychology 74: 361–72.
  • Fitzpatrick, T. (2006). Habits and rabbits: Word associations and the L2 lexicon. EUROSLA Yearbook 2006, 6, 121–45.
  • Meara, P. (2009). Connected words: Word Associations and Second Language Vvocabulary acquisition. Amsterdam/ Philadelphia: John Benjamins.
  • Nation, I.S.P. (2013).Learning Vocabulary in Another Language. 2nd Ed. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Sahgal, A. (1991). Patterns of language use in a bilingual setting in India. In: J. Cheshire, ed. English around the world: Sociolinguistic perspectives. (pp. 299–307). Cambridge: Cambridge University Press.
  • Schmitt, N. (2000). Vocabulary in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Schmitt, N. (2010). Researching Vocabulary: A Vocabulary Research Manual. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
  • Singleton, D. (1999). Exploring the Second Language Mental Lexicon. Cambridge: Cambridge University Press.
    V. Kavitha, Padmasani Kannan

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

Завантаження

Опубліковано

2016-06-30

Номер

Розділ

Том 3, №1, 2016

Як цитувати

Кавітга В., & Каннан Падмасані. (2016). Роль асоціацій в опануванні лексики: психолінгвістичне дослідження індійських студентів, які вивчають англійську як другу мову. Східноєвропейський журнал психолінгвістики , 3(1), 65-72. https://doi.org/10.29038/eejpl.2016.3.1.kav